Rezerwacja telefoniczna

tel/fax +48 (18) 20 74 373
GSM +48 507 17 12 33
w godzinach od 8:00 do 22:00

Anna Świder
ul. Za Torem 32 d
34-520 Poronin

e-mail: rezerwacja@anna-poronin.pl

Formularz kontaktowy

* - wymagane dane

Prognoza pogody
Poronin
Pogoda - Poronin

Regulamin Pobytu w "Willi Anna"

Serdecznie witamy i życzymy przyjemnego pobytu w naszym obiekcie. W dążeniu do jak najsprawniejszego zorganizowania obsługi, uprzejmie prosimy o zapoznanie się z następującymi informacjami:

1. Zawarcie umowy polega na zarejestrowaniu się przez klienta przez formularz rezerwacyjny, kontakt telefoniczny lub inny. Następnie potwierdzenie przez "Willa Anna" wstępnej rezerwacji przez odpowiedź mailem, telefonicznie lub fax, oraz wpłacenie przez klienta zadatku na poczet pobytu. Wpłata winna być dokonana najpóźniej 3 dni po przyjęciu wstępnej rezerwacji przez "Willa Anna". Jeśli do 7 dni po dokonaniu wstępnej rezerwacji nie następuje potwierdzenie rezerwacji wykonaniem zadatku, "Willa Anna" kasuje dokonaną rezerwację.
2. Warunkiem przyjęcia rezerwacji jest wpłacenie zadatku minimum za 2 dni pobytu, inna wielkość zadatku jest podawana zawsze w czasie wstępnej rezerwacji, zależnie od kosztu pobytu. Po wykonaniu zadatku klient zostanie niezwłocznie poinformowany o potwierdzeniu pobytu elektronicznie lub telefonicznie.
3. Dane kontaktowe, rezerwacyjne klienta są chronione, nie są udostępniane żadnym firmom ani osobom fizycznym, służą wyłącznie do kontaktu z "Willa Anna", w celu potwierdzeniu rezerwacji, zwrotu pozostawionych przez klienta rzeczy jak i bezpieczeństwu pobytu.
4. Doba hotelowa zaczyna się o godz. 14.00 po południu, a kończy o godz. 11.00 przed południem następnego dnia. Brak opuszczenia pokoju po godzinie 11.00 (także przy nieobecności klienta w "Willi Anna") skutkuje "dodaniem" następnej doby pobytu, także pozostawienie bagażu bez poinformowania o tym "Willi Anna" spowoduje dodanie doby do czasu pobytu.
5. Ceny nie zawierają opłaty miejscowej, która wynosi w Gminie Poronin 1,50 zł od os.
6. Uczestnikowi nie przysługuje zwrot wartości świadczeń, których nie wykorzystał w trakcie trwania imprezy z przyczyn nie leżących po stronie "Willi Anna" np., (nie wykorzystane posiłki),
7. Jeżeli Uczestnik rezygnuje z imprezy z przyczyn leżących po jego stronie, Organizator potrąca: 100% zadatku (do 30 dni przed terminem rozpoczęcia imprezy),
8. Uczestnicy ponoszą odpowiedzialność materialną za uszkodzenia, zniszczenia majątku "Willi Anna", powstałe z ich winy. Uczestnik zobowiązany jest pokryć powstałe z tego tytułu straty, jeśli zniszczenia zostaną "odkryte" po opuszczeniu pokoju przez klienta, rachunek za naprawę zostanie wysłany na adres domowy klienta,
9. Przy każdorazowym opuszczeniu pokoju prosimy zamknąć drzwi i okna,
10. "Willa Anna" nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy zgubione, skradzione za wyjątkiem oddanych wartościowych przedmiotów na przechowanie,
11. Brak zwrotu kluczy przy zakończeniu pobytu, skutkuje "doliczeniem" opłaty równoważnej wymianie zamka, lub wykonania klucza.
12. Rzeczy pozostawione w pokoju, lub na terenie "Willi Anna" mogą zostać odesłane na życzenie do klienta, za wykonaniem opłaty za przesyłkę zwrotną.- Na życzenie klienta istnieje możliwość przechowania urządzeń elektronicznych, np. aparat fotograficzny, komputer przenośny lub innych drobnych urządzeń elektronicznych w recepcji, lub przedmiotów wartościowych, za wyjątkiem przedmiotów o dużej wartości lub o znacznych wymiarach. "Willa Anna" użycza miejsce do przechowania sprzętu sportowego bezpłatnie, natomiast nie bierze odpowiedzialności za pozostawiony, porzucony sprzęt sportowy na zewnątrz "Willi Anna", np. narty, deska snowboardowa,
13. Oferowane jest bezpłatne dla klientów miejsce parkingowe na terenie "Willi Anna", natomiast "Willa Anna" nie bierze odpowiedzialności za uszkodzenia, zniszczenia lub skradzenie samochodu,- Ze względu na bezpieczeństwo P. Pożarowe nie zezwala się na używanie w pokojach dodatkowych urządzeń elektrycznych: grzejników, maszynek turystycznych, opiekaczy, kuchenek mikrofalowych (z żelazka można skorzystać na miejscu), dostępne są czajniki elektryczne.
14. Prosimy także o palenie tylko w miejscach na to przeznaczonych.
15. Po zakończeniu pobytu prosimy o powiadomienie o tym właściciela (zwrócenie kluczy od pokoju).
16. Klient jest informowany po otrzymaniu kluczy do pokoju o możliwości korzystania z bezpłatnych i płatnych usług jak i atrakcji, wyposażenia dostępnego w "Willi Anna".
Dziękujemy za zapoznanie się z w/w informacjami.

Właściciele "Willi Anna"